這次附上無人聲的樂器版,我自己帶敬拜的時候事都用這個當配樂。
目前翻譯的歌曲只要後面有附註「中文歌詞可唱」,
都是能直接配音樂唱下去的翻譯XD

 

【From The Inside Out/從裡到外】

A thousand times I've failed
數不清的過犯
Still Your mercy remains
祢憐憫赦免
And should I stumble again
當我再次跌倒
still I'm caught in Your grace
祢恩典扶持

Everlasting
永永遠遠
Your light will shine when all else fades
除祢以外何處光明?
Never ending
永不止息
Your glory goes beyond all fame
除祢以外再無他名

 

Your will above all else
祢旨意成全
My purpose remains
我一生跟隨
The art of losing myself
我願降服於祢
In bringing You praise
全心來讚美

Everlasting
永永遠遠
Your light will shine when all else fades
除祢以外何處光明?
Never ending
永不止息
Your glory goes beyond all fame
除祢以外再無他名

 


my heart and my soul
我心思意念
Lord I give You control
全由祢掌權
Consume me from the inside out
從裡到外來使用我
Lord let justice and praise
主  願公義讚美
Become my embrace
成為我一切
To love you from the inside out
由心而出的來愛祢

Your will above all else
祢旨意成全
My purpose remains
我一生跟隨
The art of losing myself
我願降服於祢
In bringing You praise
全心來讚美

Everlasting
永永遠遠
Your light will shine when all else fades
除祢以外何處光明?
Never ending
永不止息
Your glory goes beyond all fame
除祢以外再無他名

my heart and my soul
我心思意念
Lord I give You control
全由祢掌權
Consume me from the inside out
從裡到外來使用我
Lord let justice and praise
主  願公義讚美
Become my embrace
成為我一切
To love you from the inside out
由心而出的來愛祢


Everlasting
永永遠遠
Your light will shine when all else fades
除祢以外何處光明?
Never ending
永不止息
Your glory goes beyond all fame
除祢以外再無他名


And the cry of my heart
而我全心呼求
Is to bring You praise
為獻上 讚美
From the inside out
從我心 深處
Lord my soul cries out
我靈 哭求

 

In my heart and my soul
我心思意念
Lord I give You control
全由祢掌權
Consume me from the inside out
從裡到外來使用我
Lord let justice and praise
主  願公義讚美
Become my embrace
成為我一切
To love you from the inside out
由心而出的來愛祢

Everlasting
永永遠遠
Your light will shine when all else fades
祢真光照亮我生命
Never ending
永不止息
Your glory goes beyond all fame
祢榮耀在全地之上


And the cry of my heart
而我全心呼求
Is to bring You praise
為獻上 讚美
From the inside out
從我心 深處
Lord my soul cries out
我靈 哭求

Everlasting
永永遠遠
Your light will shine when all else fades
祢真光照亮我生命
Never ending
永不止息
Your glory goes beyond all fame
祢榮耀在全地之上

And the cry of my heart
而我全心呼求
Is to bring You praise
為獻上 讚美
From the inside out
從我心 深處
Lord my soul cries out
我靈 哭求

From the inside out
從我心 深處
Lord my soul cries out
我靈 哭求

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Yang 的頭像
    Yang

    歌詠歡欣

    Yang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()